Efektyvios užklausos „Copilot“

„Copilot“ skirta „Microsoft 365“ suteikia naują būdą dirbti su kasdienėmis produktyvumo priemonėmis, tokiomis kaip „Word“, „PowerPoint“, „Outlook“ ir „Teams“. Tačiau dirbtinio intelekto (AI) asistentui vis dar reikia šiek tiek nurodymų – juk tai yra kopilotas, o ne autopilotas. Šiame tinklaraščio įraše sužinosite, kaip rašyti veiksmingas „Copilot“ užklausas, kad gautumėte geresnius atsakymus iš pirmo karto.

Kas sudaro gerą „Copilot“ užklausą?

Rašyti užklausą AI asistentui nėra taip paprasta, kaip paprašyti pagalbos kolegos, sėdinčio šalia. Reikia užtikrinti, kad jūsų užklausa turėtų visą reikiamą informaciją ir instrukcijas, kad „Copilot“ galėtų atlikti užduotį. Gerai suformuluota užklausa padeda „Copilot“ geriau suprasti jūsų pageidavimus ir pateikti tikslesnius bei aktualesnius atsakymus. Be to, tinkama užklausa sutaupys laiko ir pastangų, kad nereikėtų kartoti ar perrašyti prašymo.

Kad užklausoje būtų visi reikalingi nurodymai „Copilot“, galite laikytis paprastos formulės: įtraukite tikslą, kontekstą, informacijos šaltinį ir savo lūkesčius. Šią formulę vadinsime „GCSE metodu“. Šie keturi elementai padės paprastai ir veiksmingai sukurti užklausas, kurios duos veiksmingus atsakymus.

Tikslas

Ką norite, kad „Copilot“ atliktų? Tai gali būti dokumento santrauka, pristatymo kūrimas, el. laiško rašymas ar klausimo atsakymas.

Kontekstas

Kodėl jums reikia, kad „Copilot“ tai atliktų? Pateikite išsamią informaciją apie užduoties tikslą, auditoriją ar situaciją – pavyzdžiui, pasiruošimą susitikimui, rašymą konkrečiai auditorijai ar specifinės informacijos paiešką.

Šaltinis

Iš kur norite, kad „Copilot“ gautų informaciją? Nurodykite „Copilot“, kur ieškoti informacijos, ar tai būtų dokumentas, svetainė, el. laiškas ar pokalbis – arba bet kas, ką „Copilot“ gali pasiekti. Galite naudoti citatą savo užklausoje, nurodydami „naudoti šį tekstą kaip šaltinį“ arba nurodyti svetainės URL.

Lūkesčiai

Kaip norite, kad „Copilot“ pateiktų informaciją? Čia galite tiksliai nurodyti formatą, ilgį, stilių, toną ar išsamumo lygį, kurį tikitės iš atsakymo. Pavyzdžiui, ar norite, kad tai būtų punktai, paragrafai, lentelės ar skaidrės? Ar norite, kad atsakymas būtų glaustas ar išsamus? Ar norite, kad jis būtų formalus ar neformalus? Ar pageidaujate techninių terminų, ar paprastos kalbos?

Šie keturi elementai gali pakelti jūsų užklausą į kitą lygį, padėdami „Copilot“ geriau suprasti, ko jums reikia, kad sukurtų geresnį rezultatą. „GCSE“ metodas taip pat puikiai tinka tobulinti užklausas – galite pridėti, pašalinti ar pakeisti bet kurią dalį, kad gautumėte kitokį rezultatą. Galite pakeisti tikslą nuo santraukos sudarymo iki kūrimo, kontekstą nuo mokymų iki pardavimų, šaltinį nuo dokumento iki svetainės, o lūkesčius – nuo punktų iki paragrafų.

„GCSE“ metodo naudojimas „Copilot“ užklausoms kurti

„Copilot“ skirta „Microsoft 365“ yra integruota į visą „Microsoft 365“ programų paketą, reiškiančią, kad užklausas galite naudoti programose, kurias gerai žinote ir kasdien naudojate savo darbe.

Jei turite „Copilot“ skirtą „Microsoft 365“ licenciją, pažiūrėkite, kaip galite naudoti „GCSE“ metodą savo užklausose keliais toliau pateiktais atvejais – ir galbūt kaip galite jas pritaikyti pagal savo poreikius.

„Microsoft Word“

„Copilot“ „Word“ gali padėti rašyti juodraščius, apibendrinti dokumentus ir kurti juodraščius, kuriuos naudosite „PowerPoint“ pristatymams ar el. laiškams. Svarbu, kad „Microsoft Word“ „Copilot“ gali dirbti tik su informacija, kurią pateikiate – jis nepateiks puikaus atsakymo, jei norėsite, kad jis ieškotų informacijos internete.

Viename iš scenarijų galbūt norėsite parašyti dokumentą apie „Microsoft Teams“ naudą nuotoliniam darbui. Naudojant „GCSE“ metodą, užklausa galėtų atrodyti taip:

Parašykite dokumentą apie „Microsoft Teams“ naudą nuotoliniam darbui, kad įtikintumėte potencialius klientus įtraukti „Teams“ kaip pardavimo pristatymo dalį. Naudokite „Microsoft Teams“ svetainę: https://www.microsoft.com/en-gb/microsoft-teams/group-chat-software. Įtraukite įžangą, tris pagrindinius punktus ir išvadą. Naudokite paprastą kalbą ir formalų toną.

„PowerPoint“

„Copilot“ „PowerPoint“ gali iš esmės pakeisti, kaip kuriate skaidres. Jis gali sukurti skaidres, kurias įtrauksite į esamą skaidrių rinkinį, arba sukurti naują pristatymą pagal jūsų užklausą ar failą. Labai naudingas patarimas yra paprašyti „Copilot“ „Word“ sukurti jūsų pristatymo maketą, tada naudoti tą dokumentą kaip šaltinį „Copilot“ „PowerPoint“.

Šiuo atveju galbūt norėsite sukurti skaidrių rinkinį apie naujausias rinkos tendencijas, remdamiesi turima ataskaita. Jūsų užklausa galėtų skambėti taip:

Sukurkite pristatymą apie naujausias rinkos tendencijas, kad informuotumėte ir šviestumėte auditoriją webinaro metu. Naudokite „Market Trends Report slide outline.docx“ kaip šaltinį. Naudokite dešimt skaidrių iš plano ir įtraukite vaizdus bei punktus.

„Microsoft Outlook“

„Copilot“ „Outlook“ gali padėti jums susitvarkyti su gaunama pašto dėžute, apibendrindamas ilgas el. laiškų gijas ar išskirdamas veiksmų punktus. Jis taip pat gali padėti rašyti el. laiškus naudodamas „Coaching“ ir „Drafting“ funkcijas. Jei norite parašyti el. laišką, kviečiantį klientą į susitikimą, galite pateikti funkcijai „Draft with Copilot“ šią užklausą:

Parašykite el. laišką, kviečiantį klientą X į susitikimą birželio 25 d., 15 val., pateikiant darbotvarkę, pagrįstą failu „Follow-up with client X.doc“. Įtraukite susitikimo detales, prašymą patvirtinti ir atsisveikinimą.

Atkreipkite dėmesį, kad naudojant „Draft with Copilot“, galite patobulinti šią užklausą prieš generuodami el. laišką, naudodamiesi toną ir ilgį reguliuojančiais jungikliais.

„Microsoft Teams“

 „Copilot“ skirtas „Teams“ leidžia apibendrinti pokalbius, ieškoti failų ir peržiūrėti susitikimų ar skambučių santraukas. Tai vieta, kur galite pateikti bendresnes užklausas, kurios gali netikti konkrečiai „Word“, „PowerPoint“ ar „Outlook“ programose esančioms „Copilot“ funkcijoms. Pavyzdžiui, „Teams“ galite paklausti „Ką turėčiau žinoti iš praėjusios savaitės?“ – tai yra tikra „Copilot“ supergalia, leidžianti atsakyti į tokius klausimus.

Viskas yra laikoma konfidencialiai – „Copilot“ peržiūrės tik tuos pokalbius, prie kurių turite prieigą, ir tuos susitikimus, kuriuose dalyvavote. Vis dėlto turite užtikrinti, kad būtų įjungta įrašymo ir transkripcijos funkcija, kad galėtumėte naudoti santraukų funkciją.

Jei norite greitai susipažinti su didelio susitikimo turiniu, galite paprašyti „Copilot“ apibendrinti jį santraukų skirtuke:

Apibendrinti susitikimą, užfiksuojant pagrindinius dalykus ir veiksmų punktus, susijusius su projekto atnaujinimu. Pateikite santrauką punktais ir įtraukite susitikimo tikslą, dalyvius, bendrinamas nuorodas ir diskusijos temas.

Pagrindiniai patarimai, kaip rašyti „Copilot“ užklausas

Naudodami GCSE metodą, galite sukurti išplėstines „Copilot“ užklausas, kurios suteiks veiksmingus atsakymus bet kurioje „Microsoft 365“ programoje. Vis dėlto svarbu atsiminti keletą pagrindinių taisyklių, nesvarbu, ar pateikiate paprastą, ar išplėstinę užklausą.

  • Būkite aiškūs ir konkretūs savo užklausose ir venkite dviprasmiškų ar neaiškių terminų – taip pat gali būti naudinga pateikti „Copilot“ pavyzdį.
  • Naudokite tinkamą gramatiką ir skyrybą – „Copilot“ bandys ištaisyti jūsų rašybos ir sintaksės klaidas, tačiau tai taip pat gali suklaidinti arba pateikti neteisingą atsakymą.
  • „Copilot“ gali ne visada pateikti teisingą informaciją, ypač jei šaltinis yra nepatikimas ar neišsamus, todėl patikrinkite atsakymo tikslumą ir aktualumą.
  • Būkite mandagūs ir pagarbūs savo užklausose, venkite įžeidžiančių ar netinkamų terminų – „Copilot“ geriau reaguos į teigiamą ir mandagią kalbą.
  • Išbandykite skirtingus kiekvieno užklausos elemento derinius, kad pamatytumėte, kas jums geriausiai tinka, nes „Copilot“ skirtas „Microsoft 365“ gali atlikti skirtingus veiksmus kiekvienoje programoje